lauantai 4. tammikuuta 2014

TammiArvonta

On aika vuoden ensimmäisen arvonnan ja nyt käynnistyy tammiarvonta!
 
Päätin juuri, että enää ei minun arvontoihin riitä pelkkä "mukana"-kommentti, vaan nyt keskustellaan! =)
 
Tällä kertaa haluaisin, että kerrot kaikesta mitä mieleen tulee blogien lukemisen suhteen, esim. milloin, missä, miten, kuinka usein, millä perusteella valkkaat lukemasi blogit jne., mitä tahansa! Minun vastauksen löydät postauksen lopusta!
 
 
 
 
Pahoittelen kuvien laatua, en tajua mitä niille matkalla tapahtui.. =(
 
Mutta kuitenkin, tällä kertaa arvontapalkintona on hempeä setti, johon kuuluu meikkipussi, polvipituiset pitsisukat (yleiskoko 37-41) ja rannekoru.
 
 
 
 
 
Säännöt:
 
Arvontaan voivat osallistua kaikki jättämällä vähintään lauseen mittaisen kommentin liittyen blogien lukemiseen ja samassa yhteydessä ilmoitathan arpojen lukumäärän ja jos olet anonyymi, niin mahdollisen tunnistettavan nimimerkkisi.
 
1 arpa: kommentti viestiboksiin
 
2 arpaa: kommentti + olemalla virallinen, näkyvä lukija
 
3 arpaa: linkitys arvonnasta omaan blogiin (käytä jakaessa ensimmäistä kuvaa)
 
Arvonta päättyy la 18.1.2014 klo 18.00!
 
 
 
 
 
 
 
 
Minä olen ihminen joka rakastaa rutiineja enkä tee blogien luvussakaan poikkeusta, nimittäin minulla on tarkka systeemi kuinka siinä etenen. Koska pidän omaa blogia, on minulla mahdollisuus listata omat lempiblogit tuohon oikean laidan listaan ja siitä on helppo nähdä milloin uusi postaus on keneltäkin tullut.
Etenen alhaalta ylöspäin eli vanhimmasta uusimpaan, enkä koskaan pompi tästä järjestyksestä, siitä syystä saatan lueskella jopa kuukauden vanhoja juttuja ja minun kommentit tulevat niin myöhään. Hyvä systeemi muuten, mutta koska minulla on pari lemppariblogia jotka päivittävät tiuhaan, voi olla että lueskelen sitten aikanaan muutaman kuukauden postaukset kerralla, mutta koskaan en jätä mitään lukematta ja jätän aina tassunjäljen kun sivuilla käyn, siitä en tingi. Joten rakkaat blogistiystävät, jos tuntuu, että minua ei pitkään aikaan näy, olen vaan listassani vähän jäljessä.. ;)
 
Minulle blogien lukeminen on television katselun korvike ja kaipaan tänne blogistaniaan jo parin päivän pakollisen tauon jälkeen. Sitä tuntuu, että pitäisi tulla kurkkaamaan mitä "tutut kaverit" puuhailevat, vaikkei puoltakaan oikeasti tunne, mutta rakkaita olette silti. Minun henkireikä jota monet ihmettelevät.
 
 

70 kommenttia:

  1. Minä luen blogeja laidasta laitaan, kaikki blogit ei näy sivupalkissani vaan omissa sivuissani. Varmaan jokapäivä käyn blogissa, yritän kaikille lemppareilleni jättää käynnin merkin ja vaikka jossain käyn harvemmin voin niitäkin kommentoida jos postaus on ollut jotain mistä tykkään. Tykkään romanttisesta, vaaleista, chabby henkisistä kodeista..pastellisävyisistä, rouheista ym ym. Etsimällä löytyy uusia mutta uskollisesti luen vanhoja:) Oma blokkaus tulee kun kerkiän ja on jostain mistä blokkaa...mutta tämä harrastus on mukavaa hommaa ja koska sistuslehdet tulee harvakseltaan omasta mielestäni saan päivittäin annoksen tätä kautta:D Mukana kahdella arvalla;)

    VastaaPoista
  2. Heippa! Blogisi on uudehko tuttavuus viime vuoden lopulta ja pidän kyllä kovasti. Blogit ovat minulle korvanneet naistenlehdet lähes kokonaan, mikä on myös ekologinen tekijä ;) hyvässä blogissa ei pidäkkään olla kaikkea maan ja taivaan väliltä vasn esim ruokaohjeita etsin ruokablogeista. Sisustukseen liittyvät blogit joissa on paljon oivalluksia ja hyviä ideoita jotka ovat oikeasti toteutettavissa inspiroivat. Hyväntuulisesta blogista, niinkuin tämä sinun tulee itsellekkin hyvä mieli :)
    Kahdella mukana <3 <3

    VastaaPoista
  3. Minä luen blogeja joka oäivä, ihan JOKAINEN päivä. Olen siis riippuvainen ;)! Aina en jaksa jättää jälkeeni tassun jälkeä, mutta kaikki omat suosikkiblogit luen ja niistä pääsen taas uusiin ja taas uusiin ihaniin blogeihin. Olisikin kiva tietää, miten monessa blogissa sitä mahtaa yhden päivän aikana piipahtaakkaan. Lemppari blogit tulevat ruotsista, heti huippu suomalaisten blogien jälkeen :)

    VastaaPoista
  4. Seuraan erilaisia blogeja lähes päivittäin, erityisesti pidän kuvista ja tuotekokeiluista, myös ruoka ja käsityö ovat kivoja. Kirpparilöydöt ja hinnat ovat sellaisia mitä seurailen, sillä käyn kirpparilla itekin.

    VastaaPoista
  5. Kahdella mukana! Minä luen aamuisin lehden asemasta blogeja, maalla kun asun niin meille ei aamulehteä tule. Päivittäin seuraan joitakin ja toisia taas harvemmin. Kommentoin mielelläni mutta niihin joihin pitää laittaa niitä tunnisteita ym. en oikein jaksa kommentoida sen vaivalloisuuden vuoksi. Tykkään monipuolisista blogeista, pelkkiä vaate- tai meikkijuttuja en jaksa lukea pitkään. Kivat edulliset sisustusideat kiinnostavat mutta kalliit design-jutut ei niinkään. Sinun blogia luen mielellään sillä siinä on monipuolisia juttuja ja asuinpaikkasi tuo kivan mausteen!

    VastaaPoista
  6. Voi ihanuus mikä palkinto! Kolmella mukana..:)

    Minä luen, joka päivä blogeja...tai ainaskin melkein joka päivä. Silloin , kun aloin bloggaamisen luin mieluiten sisustus blogeja, mutta nyt tykkään sellaisista ""elämä"blogeista, joissa on kuvia kodista ja elämästä yleensä...no luenhan minä niitä sisustusjuttuja vieläkin..:)
    Aina yritän pienen merkin käynnistä laitta, koska tiedän miten mukava kommentteja on saada...:)

    VastaaPoista
  7. Kahdella mukaan!
    Mulle blogien lukeminen on rentoutusta työn lomassa. Teen työtä kotona ja on mukava pitää taukoja kivojen blogien parissa. Mulla on myös vakiblogit mitä seuraan :)
    marjavaara.@luukku.com

    VastaaPoista
  8. Blogeja luen päivittäin, joko iltaisin tietokoneella tai lennossa kännykällä.

    Blogeihin menen joko Bloggerin hallintapaneelin kautta tai sitten Facebook-linkkien.

    Blogit käsittelevät pääsääntöisesti 1) perhe-elämää 2) käsitöitä 3) laihdutusprojektit eli juuri niitä aiheita, joista itsekin kirjoitan. Lisäksi mukana on muutama sisustusblogi. Oman blogin "näitä luen" listassa on sellaiset muutamat blogit, joita seuraan tiiviimmin.

    Kolmella mukana. Linkki tulee tämän päivän sisällä, kunhan saan Jenskun unille. :D

    VastaaPoista
  9. Minä luen erilaisia vakkari blogeja joka päivä töiden jälkeen, se on tavallaan mun henkireikä, nähdä ja lukea kaunista kun tuosta omasta työstä ei voi sanoa mitään kaunista ;) Sun ihanaa blogias olen seurannut alusta asti :) Kolemalla arvalla mukana, aivan ihana taas tuo palkinto!

    VastaaPoista
  10. Melkein päivittäin luen blogit, joihin olen kirjautunut lukijaksi. Seuraan niiden päivityksiä bloggerin lukuluettelosta. Kommenttejakin jätin aiemmin paljonkin, mutta oman blogin lopettamisen myötä, olen siitäkin vähän "huililla". Blogit korvaavat sisustuslehdet, ja niiden lukeminen käy samalla kun katsoo telkkaria, ainakin kuvien katselu, ;D

    Kahdella arvalla mukana, oletpa keksinyt ihanan palkintokokonaisuuden!

    VastaaPoista
  11. Minä luen blogit melkein joka päivä sen mukaan minne olen kirjautunut lukijaksi. Blogeista saa paljon inspiraatioita ja monesti niiden lukeminen piristää kiireistäkin päivää :) Mukana kahdella arvalla kauniin palkinnon arvonnassa <3

    VastaaPoista
  12. Minä käyn noin kerran viikossa blogilistaa läpi :) Luen pitkälti samoja blogeja kuin sinäkin. Itselläni ei vielä ole omaa blogia kun elämäni on tällä hetkellä niin kiireistä, etten ehtisi bloggailemaan mitään, mutta ehkä tulevaisuudessa... :) Sinun blogissa muistan käydä vähintään aina silloin, kun ilmoitat siitä Facebookissa, ja hyvä niin :) Minulle tämä sinun blogisi on oikeastaan se ainoa johon käyn kommentoimassakin jotain joskus, sisustuksesi ja postauksesi on juuri sitä mikä miellyttää minua, ja olenhan jo itsekin melkein "Pacosin asukas", eli kaikki mitä postaat sielläpäin tapahtuneeksi kiinnostaakin kovasti :) En tiedä olenko yhdellä vai kahdella arvalla mukana, siis olenko se näkyvä lukija vai en? :)

    VastaaPoista
  13. Moikka!
    Olen mukana kahdella arvalla.
    Minä luen blogeja joka päivä. Bloggercomissa on lista seuraamistani blogeista ja siitähän sitä näkee aina tuoreimmat postaukset ;)

    VastaaPoista
  14. Ihana palkinto, jota tavoittelen yhdellä arvalla! Itse olen hoitovapaalla, ja lapsen päiväuniaikaan luen blogeja päivittäin, ja luen aika erilaisia blogeja. Aihealueista kiinnostaa sisustus, käsityöt ja lapsiperheen elämä.
    -Aada-
    aho_immonen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Hei,ekana ihana palkinto. Ja sitten ajatuksia. Blogeja luen päivittäin,kun tulee hetki aikaa,otan kännykän ja lueskelen erilaisia blogeja,jotkut tallennan itselle muistiin,joissain käy harvemmin. Blogeista saa ideoita,tukea,uusia ajatuksia,ja ennen kaikkea se on rentouttavaa kyläillä blogeissa. Eli ne blogit mitä ei voi lukea kännyllä jää aika harvoin luettaviksi,vaikka tietokone löytyykin,sillä se on ihanaa,kun voi lukea missä vaan kuulumisia. Tässä tulisi kirja aiheesta,mutta annetaan muillekin tilaa. Eli mukana yhdellä arvalla ja ihanaa uutta vuotta:) annelaukkanen09@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Ihana palkinto! Luen ystävieni blogeja melkein joka päivä, aina kun on aikaa. Luen yleensä kännykällä, mutta joskus menen tietokoneelle niin lueskelen niitä siellä. Blogeja on ihana lukea kun niistä saa hyviä idoita! Mukana ollaan yhdellä arvalla!
    pilkku10@hormail.fi

    VastaaPoista
  17. onpas upea palkinto!!! luen blogeja päivittäin. Ne on aina sisustusblogeja.
    Saan niistä uutta virtaa kodin laittamiseen ja usein myös ideoita kesämökille.blogi listani on hyvin laaja,ja niissä on hyvinkin eri tyyppisiä koteja!olen yhdellä mukana !hyvää alkanutta vuotta ja ihana blogi on tämä sinunkin!!!!arja.katariina@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. No voehan... kirjoitin hirmu stoorin ja se katosi kuin tuhka tuuleen. Mur!!! Ei auta kuin uudelleen. Mutta siis samalla rakkaudella täälläkin mennään. Blogimaailman löytäminen vuosia sitten oli ihan huippujuttu. Edelleen ihmiset pyörittelee silmiään, mun höpistessä blogeista. Bloggaaminen on kuitenkin antanut mulle aivan älyttömästi upeita kokemuksia ja ennen kaikkea olen ääri onnellinen blogatessani!!!

    Hmmm.. mulla on kaksi kriteeria blogeille joita luen ja niistä tärkein on ehdottomasti kuvat. Tykkään katsoa isoja ja hyviä kuvia. Ja tällä en todella tarkoita ammattilaistason laatukuvia, vaan selkeitä ja valoisia perusotoksia. Tummat pienet kuvat eivät kutsu.. valitettavasti. Toinen melkein yhtä tärkeä kriteeri on mun hajataittoon taipuvaisten silmieni vuoksi tekstien kappalejaot. En pysty lukemaan pitkiä tekstejä, joissa ei ole mitään kappalejakoja. Teksti puuroutuu silmälaseista huolimatta ja nykyisin en edes yritä saada selvää.

    Muutoin mun blogilistani sisältää aika laajalla skaalalla blogeja. Omassa blogissa olen listannut vain sisustusblogeja, mutta mun listalla on myös muutama muun kategorian blogia, joita lueskelen päivittäin.

    Ja sitten tähän upeaan arvontaan. Vitsit, sulla on kyllä niin huikean ihania nää palkinnot aina. Saisko siis vakkarilipukkeen vastedes kaikkiin arvontoihin, hih. Mukaan ehtottomasti, parhaalla mahdollisella onnenarvalla. Mä NIIN haluan tuon korun!!!!

    Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tottahan toki siis kahdella arvalla lähden tavoittelemaan!!!

      Poista
  19. Voi kun sinulla on ihana blogi! Luen paljon sisustusblogeja kun olen täysin hurahtanut kaikkeen sisustukseen liittyvään. Saan niistä ideoita ja myös hyvää mieltä. Osallistun ihanaan arvontaan kolmella lipulla.

    VastaaPoista
  20. Arvalla mukana. Sisustusblogeja luen lähes päivittäin. riitta.raitanen(at)sakyla.fi

    VastaaPoista
  21. Oih, en kestä, miten Ihana arvonta!!! Ihan täydellinen!! <3

    Noh, mistäs aloittaisin vastaamisen. Bloggaus on minulle jonkinlaista terapiaa. Tästä saan niin valtavasti voimaa ja energiaa, etten osaa sitä edes kuvailla. Olen sitten miten huonolla tuulella tahansa tai masennukseni miten paha tahansa, saan voimaa toisten blogien lukemisesta. Blogit, joita luen, keskittyvät sisustamiseen, maalaisromanttisuuteen. Muutamia lastenvaateblogeja luen myös, mutta suurin osa lukemistani blogeista on sisustusblogeja, joita yhdistää maalaisromanttisuus. Pitkiä tekstejä en enää oikein jaksa lukea, vaan katselen mieluummin kauniita kuvia. Ja niitä täällä blogistaniassa onneksi riittää! Saan niistä valtavasti uusia ideoita ja inspiraatiota oman kodin sisustamiseen sekä askarteluun ja tuunailuun.

    Nykyisin huomaan bloggailevani iltamyöhällä, kun kaikki lapset on unten mailla ja koti hiljenee. Päivisin en pysty kunnolla keskittymään muiden postausten lukemiseen, sillä neljän lapsen perheessä kuuluu vähän väliä "äiti, äiti". Toisinaan on kuitenkin pakko vetäytyä makuuhuoneeseen suljetun oven taa ja todeta, että "Nyt äiti bloggailee, kysykää isiltä";)

    VastaaPoista
  22. Ai niin, olen toki kolmella mukana arvonnassa :)

    VastaaPoista
  23. Blogeja tulee luettua joka päivä, jos vaan olen koneen äärellä. Kesälomalla vähemmän. Suosikki aiheita ovat sisustus, muoti, matkustus, käsityöt sekä kirppis.
    Kahdella arvalla mukana.
    minnapo1(at)gmail.com

    VastaaPoista
  24. lukijana kahdella arvalla nukana.
    sisustus aiheisilla blogeilla tulee käytyä päivittäin.

    VastaaPoista
  25. Kahdella arvalla mukana. Luen päivittäin blogeja, etenkin sisustukseen ja käsitöihin liittyen. Aina on mukava löytää uusia, inspiroivia blogeja.
    s.kansakoski@luukku.com

    VastaaPoista
  26. Tykkään lukea lehtien blogeja esim. Cosmopolitan ja olivia. Usein luen blogeja puhelimella. Osallistun yhdellä arvalla. Chipmunk@hotmail.fi

    VastaaPoista
  27. Lukijana kahdella mukaan.

    Luen blogeja aika laajasta genrestä. Yleensä blogin visuaalinen puoli on se, joka saa jäämään seurailemaan.

    lof73(at)mbnet.fi

    VastaaPoista
  28. Mukaan yhdellä arvalla. Satunnaisesti surffailen eri blogeilla ja jään mukaan, mikäli blogi sisältää minua kiinnostavia aiheita =).
    ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista
  29. Kolmella mukaan! Eniten seuraan käsityö- ja erityisesti ompelublogeja, koska itsellänikin on ompelublogi ja muiden käsityöblogeista saa ihan hirveästi intoa ja inspiraatiota omiin käsitöihin. Pidän myös sisustus- ja lifestyle-blogeista sekä sellaisista blogeista, joissa on kivoja ja oivaltavia kuvia, niistä yritän ottaa oppia ja vinkkejä omiin kuviin. Joihinkin blogeihin kommentoin säännöllisesti (lähinnä just käsityöpainotteiset blogit), toisiin epäsäännöllisemmin, joihinkin liian harvoin, vaikka niitä säännöllisesti seuraankin. Minullakin tämä harrastus on lähes korvannut telkkarin ja tämä on sellaista mukavaa omaa aikaa iltaisin, kun lapset ovat menneet nukkumaan.

    VastaaPoista
  30. Luen blogeja yleensä poikani pelikoneella (+iisolla näytöllä) ja mukavat blogit napsauttelen kirjanmerkki napilla. (ipadin ruudun koen liian pieneksi ja hankalaksi) Sieltä kirjanmerkeistä kurkkailen suosikkejani. Naistenlehtien ostaminen on jäänyt vähemmälle.. on mukavaa vaikkapa rankan työpäivän jälkeen lukaista muutama blogi ja pällistellä kuvat. Rentouttavaa. Oma kirjoitustaitoni ei päätä huimaa, mutta arvostan sujuvaa kirjoitustyyliä. Oma sisustusintoni lopahti aviokriisin myötä. Nyt nautiskelen muiden ideoista ja ihastelen tietysti..
    Stina

    VastaaPoista
  31. Mukana kahdella arvalla.
    Olen blogien suurkuluttaja. Luen ja inspiroidun sekä saan paljon kaikkea mukavaa ohjetta toteutettavaksi asti. Luen niitä blogeja jotka sillä hetkellä kiinnostavat aiheiltaan. Milloin on sisutusbuumi, milloin muoti, liikunta... osaa blogeista luen jatkuvasti.
    kiva arvonta :) Blogiisi olen päätynyt surffaten jonkun toisen blogin kautta, viime vuoden puolella.
    Mukavaa tätä vuotta ja inspiroivaa blogivuotta sinulle!

    VastaaPoista
  32. Ihanaihana arvonta <3 Kahdella mukana

    Minä oon aikas koukussa tähän blogistaniaan.Onko se sitten hyvä vai huono,sitä en tiiä ;).Mutta voiskait sitä ihmisellä huonompiakin harrasteita olla ;)

    Mulla on blogissani lempparilista ja siitä aina kurkin uusimmat päivitykset. Se miksi en aina jätä kommentteja (välillä ihan liiankin usein jää jättämättä!) johtuu siitä,että luen blogejakin puhelimella ja inhoan kirjoittaa sillä pitkiä kommentteja.Aina tulee kirj.virheitä tai sitten puhelin syö osan tekstistä :(.
    Mutta aina kun koneelta luen koitan ja yritän jättää viestiä.

    Blogit - arjen sulostuttajat <3 ja mikä VERTAISTUKIRYHMÄ :D!

    VastaaPoista
  33. Vajaa vuosi sitten löysin blogisi ja siitä asti olen seuraillut ja hakenut inspistä sisustukseeni :)
    -katjuska-

    VastaaPoista
  34. luen blogeja harvakseltaan ja hyvin sattumanvaraisesti. lähinnä ne tulevat vastaan kun googletan jotain ja sitä kautta eksyn. sitten en ikinä muista missä olen edes käynyt... nimimerkikseni sopisi hyvin homssantuu :) .
    maison@luukku.com

    VastaaPoista
  35. Heissä. Kauniita palkintoja. Itse luen Blogeja yleensä Facebookin käsityöblogi-ryhmästä. Tuon ryhmän löytäminen oli tosi mukavaa, koska sieltä näkee uusia blogeja ja tulee luettua uusimmat päivitykset.
    Omaa blogia minulla ei ole, mutta muiden blogit tuottavat minulle suurta iloa.
    Tykkään lukea käsityö ja ruoka-aiheisia blogeja, joissa on hyviä ja luovia kuvia ja kunnolla tekstiä. Näitä arvostan, tiedän kyllä, kuinka paljon ne vaativat aikaa ja vaivaa.

    VastaaPoista
  36. Moi! Katselen ja lueskelen erilaisia blogeja silloin kun haluan nähdä jotain kaunista ja hempeää niinkuin juuri nämä sinun sivut.
    Niistä saa usein uusia ideoita ja vinkkejä! KIITOS
    Ja synttäritkin ois 20.1.
    T.Kati

    VastaaPoista
  37. etsin vaatekaapin rakennus ohjetta netistä,ja sieltä sivuilta löytyi sinun blogisi kuvia,pieni selaus läpi ja minusta tuli samantien seuraajasi:) sulla on kyllä ihana sisustus silmä,itsekkin tykkään vanhasta ja maalaisromanttisesta ja kova olen käsillä myös näpertämään joten paljon on myös yhteistä. tällä hetkellä en seuraa kuin yhtä kahta blogia,ja inspiraatioita niistä lähinnä kattelen,hyvin otetut valokuvat ovat myös iso plussa!kahdella arvalla olen mukana,ihana on palkinto..

    VastaaPoista
  38. Blogit on minullakin korvannut paljon television katsomista. Pääasiassa lueskelen käsitöihin, sisustamiseen ja kirjoihin liittyviä blogeja ja nimenomaan lueskelen enkä vain katsele kuvia. Kun itse haaveilee osaavansa ja saavansa aikaan käsillä enemmän on kiva edes katsella muiden tekemisiä ja saada ideoita. Jos tulee pidempi tauko lukemisissa, on hankala päivittää itsensä ajan tasalle, sillä seuraan niin montaa blogia.

    Kahdella arvalla jonossa, blogiton kun itse olen.

    VastaaPoista
  39. Sisustusjuttuja tykkään lueskella paljon! Pakko myös mainita, että tämä ulkoasu/tausta on aivan ihana. Tykkään kuvistasi ja eritoten sisustustyylistäsi, jonka takia täällä pyörin. :)
    jessina.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Selailen monia sisustusblogeja, ksoka olen kiinnostunut sisustamisesta. Ja yksi niistä on tämä sinun! Tykkään hirmuisesti :)

    irmeli.nieminen@hotmail.com (1 arpa)

    VastaaPoista
  41. 2 arpaa ^_^

    Blogit kuuluvat nykyään jokapäiväiseen elämääni. Tiettyjä vakiblogeja seuraan säännöllisesti joka postauksen, toisia taas kausiluonteisesti sen mukaan mikä minua milloinkin inspaa, sisustus, meikkaus, tyyli, ruuanlaitto, terveys. Osa bloggaajista on niin valloittavia persoonia, että heitä seuraa mielellään jo kuulumistenkin vuoksi ^_^ Tätäkin blogia olen seurannut jo pidemmän aikaa, vaikken virallinen lukija olekaan ollut tätä ennen, nyt liityin. Kiitos kivasta blogista! <3

    kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista
  42. Hellurei Mari :)! Justiin ihastelin teidän makkarikuvia, niiiiin söpöä siellä <3!!
    Minä olisin arvonnassa mukana kahdella arvalla :). Tykkään katsella ja lukea sisustus-blogeja, joissa saa näkyä myös muutakin elämää ja varsinkin jos vielä käsitöitä tms diy-juttuja löytyy niin avot :)! Kauniit ja laadukkaat kuvat vielä plussaa. Blogien lukeminen sekä oma blogi harrastuksena tuo paljon iloa.
    Ihana arvonta ja oikein hyvää alkanutta vuotta sinne!

    VastaaPoista
  43. Minä luen blogeja päivittäin. Joka aamu ja ilta. Minulla blogit ovat usein myös iltaisin television korvike. Luen ja seuraan paljon leivontablogeja, koska itsekin tykkään leipoa paljon. Sen lisäksi seuraan paljon erilaisia sisustusblogeja, koska se on omankin blogini toinen pääaiheista, josta bloggaan. Tämän lisäksi luen myös jonkun verran blogeja, joissa kirjoitetaan ihan siitä normiarjesta. Niitäkin on tosi mielenkiintoista seurata ja lukea. Oman blogin blogilistan ansiosta pääsen lukemaan aina lemppariblogini heti, kun niihin päivittyy uusia postauksia. Liian harvoin tulee kuitenkin jätettyä kommenttia toisten blogeihin, vaikka itsekin bloggarina tiedän, kuinka ihanaa niitä on saada. Lupaan parantaa tapani. Kolmella arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  44. Heippa! Minulle ei tule sanomalehteä eikä mitään muutakaan lehteä,joten aamupalaa syödessä alan lukemaan vakio blogejani (johon myös sinä kuulut) On paljon kivempi lukea kauniita blogeja kuin jos lukisi lehteä niin vastaan tulisi ikäviä tyhmiä esim.sotauutisia.Luen sisustus,käsityö,askartelu,omasta elämästään kertovia blogeja.Näin aloitan päiväni.Illemmalla kone vetää vielä puoleensa ja katson mitä uutta on tullut.Saan erillaisista blogeista vinkkejä esim.käsitöihin.Itselläni on myös blogi,mutta sen päivittäminen on nyt ollut aika takkuista.En osaa laittaa tätä sinun arvontaa blogini,se ei vaan vielä onnistu minulta.Huono olen myös kommentoimaan jos minäkin parantaisin tapani.Iltasella käyn vielä blogeja vilkaisemassa.Blogimaailma vetää vaan niin puoleensa,ei minusta huono tapa ollenkaan.Hyvää tammikuuta sinulle ja perheellesi.
    2 arvalla mukana.

    VastaaPoista
  45. Kahdella arvalla mukana, ja tervehdys Savosta! Olen ikäni kirjoitellut kirjeitä ympäri maailmaa ja halunnut kuulla elämästä muualla ja käydä kirjoittamalla keskustelua. Ja nyt sitten rinnalle on tulleet blogit! Erilaisia ihmisiä erilaisine tarinoineen ja taustoineen, voi mikä elämän rikkaus. Kun en ole päässyt kokeilemaan ulkomailla asumista, niin kirjeet ja blogit ovat lyhyempien lomareissujen ohella se paljon kaipaamani ikkuna maailmalle.

    VastaaPoista
  46. Luen blogeja bloggerin kautta päivittäin. Lähinnä sisustusblogeja tulee selailtua, kommetteja saisin kyl jättää useimmin, tässä yritän aina tsempata...

    Ihanan palkinnon oot laittanut tavoiteltavaksi, oon mukana arvonnassa kolmella arvalla. :)

    VastaaPoista
  47. Luen lähinnä harrastustani koskevia blogeja, koska saan niistä vinkkejä ja motivaatiota tekemiseeni. Harrastan siis tyytäreni kanssa cosplayta, ja näin ollen luen cosplay-blogeja. Ja niitä on paljon ja erilaisia. Tietysti minulla on muutama vakio-blogi jota luen, mutta sitten on tietysti blogeja joihin törmään vahingossa (kuten tähän sinun blogiisi, jota ajattelin alkaa lukemaan). Jos näen aiheen kiinnostavaksi, niin jätän viestin blogiin, mutta muuten olen tälläinen hiljainen lukija.
    Lähdetään nyt yhdellä arvalla mukaan tähän :) Hieno blogi sinulla!

    VastaaPoista
  48. Ennen luin blogeja päivittäin. Jostain kumman syystä tuntuu, että nykyään ei ole aikaa, ja mulla voi mennä viikkokin, että en käy kenekään blogissa.
    SIlloin käyn tietyt blogit käy läpi ja niihin jätän 95 % tassunmerkin. Omankin blogin kirjoittaminen on jäänyt ihan retuperälle, ja yritän molemmissa asioissa parantaa tapani :)

    Laitan linkin omille sivuille, mutta ilman kuvaa, joten päätä sinä olenko kolmannen arvan ansainnut.

    VastaaPoista
  49. Luen blogeja parin päivän välein,yleensä istuskelen rauhassa kaffekupin kanssa ja surffailen ensin seuraamani blogit ja sitten etsin monesti inspiroivia blogeja googlen avulla.

    Harvemmin jätän puumerkkiä,kun tuntuu aina niin kiireiseltä :P

    Kahdella arvalla mukana kuitenkin,ihana blogi edelleen ja seurailen usein ^_^

    VastaaPoista
  50. Minä kirjoittelen sitä omaa blogia mutta viimeaijat olen ollut aikas hissukseen..mutta blogeissa vierailen lähes päivittäin, minulla ei ole mitään järjestystä ja etenen uusimmista päivityksistä eteenpäin, sitten katselen niitä vanhimpia postauksia ja en lue vaan sitä uusinta uutta siitä vaan etenen siten että katson päivityksiä pidemmiltä ajoilta..minulla on pitkä lista blogeista joita seurailen ja se näkyy myös minun oikeassa reunassa blogissani, joskus vaan on niin että ei ole paljoa postattavaa ja pikku tauko on paikallaan, silti bloggaus on yksi henkireikä elämässä ja me samanhenkiset kodinhegettäret saadaan jutella sydämmen kyllyydestä samoista asioista, joista tykätään.
    parasta on myös ne ideat mitä täältä saa..Yksi asia mikä minulle on tärkeää että saa kommentteja mutta myös itse niitä antaa ja parasta on se että myös blogin pitäjä vastaa kommentteihin..silloin joka taholla tulee arvostusta..Olen mukana kahdella arvalla, koska en osaa linkittää..ja kirjoittelen "kotikirppunen" blogia.

    VastaaPoista
  51. Valitsen suosikkiblogini kuvien, tekstien ja oman makuni mukaan. Suosikeissa onkin lukuisia blogeja mitä seuraan päivittäin tai lähes päivittäin. Suosikkeihin pääsyn "kriteereihin" valitsen ne blogit jotka mielyttävät silmää ja missä on myös DIY ohjeita/kuvia.

    En yleensä koskaan jätä minkäänlaista puumerkkiä koska en osaa oikeastaan jättää mitään fiksua kommenttia =D =D =D

    Itsellä ei ole blogia...olen paljon sellaisen aloittamista miettinyt mutta mitä monessa blogissa olen törmännyt blogien pitäjien saamiin ilkeisiin viesteihin olen haudannut ajatuksen!

    hao@lailanet.fi

    VastaaPoista
  52. Löysin blogisi vasta tänään, se on ihana!! Kun blogeissa on ihania kuvia, niin kuin sinulla, niitä on mukava lukea. Sisustusjuttuja voi kokeilla myös omassa kodissa :)
    Yhdellä arvalla mukana :)

    Mari T.

    VastaaPoista
  53. Minulla on tietty lista, joka on muotoutunut niistä blokeista, joiden jutut ovat vuodesta toiseen jatksaneet kiinnostaa. Joskus tuntuu, että nämä ihmiset ja heidän perheensä ovat kuin sukulaisia, joiden tekemisiä seuraan ilolla. Sinun blogiisi päädyin Liisan blogin kautta, tutustuin Liisaan ystäväni Kristan luona toissa kesänä ja sen jälkeen olen seurannut myös tapahtumia Saksanmaalla. Sinulla on kaunis koti ja kiva blogi, olen iloinen, että olen löytänyt myös sinut seurattavakseni.

    VastaaPoista
  54. Heippa Mari!
    Minä luen blogeja bloggerin hallintapaneelin kautta, siitä käyn kaikki uudet postaukset läpi omista lempiblogeistani. Telkkaria en juurikaan katsele, enkä oikeastaan lehtiäkään lue joten blogit toimivat näiden korvaajana.
    Kahdella arvalla mukaan :)

    VastaaPoista
  55. Usein käyn kurkkimassa postauksiasi. Jotain uusia ideoitakin olen sinulta saanut.Kiitos ihasta blogista ja mukavaa alkanutta vuotta. Kahdella lipulla olen mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  56. seuraan blogia bloggerin kautta, lueskelen näitä ihan ajankuluksi ja mukavia vinkkejä saadakseni. Kahdella ollaan mukana

    VastaaPoista
  57. käyn päivittäin kurkkaamassa kaikki mukavat blogit läpi. :) seuraamissani blogeissa on hyviä DIY-ohjeita ja muita ihania vinkkejä. arvalla mukana.
    elina_myllykoski@hotmail.com

    VastaaPoista
  58. Lueskelen blogeja parin päivän välein bloggerin kautta. Luen sisustusblogeja josta saa kivoja ideoita itselle. Kahdella arvalla mukana!:)

    VastaaPoista
  59. Hei,
    Lueskelen blogeja melko säännöllisesti hakusanoin "pitsi, valkea, roosa, vaaleanpunainen, sukat, virkkaus"-tyyliin. Sinulla on juuri ihania värejä ja oikein nauratti, kun katsoin postaustasi tänään" minunko liina, sablooni jne" niin samanlaista löytyy... Omaa blogia ei ole joten voin vain yhdellä osallistua.
    T.
    U-P
    PS. Hyvää jatkoa lämpöön !!

    VastaaPoista
  60. luen blogeja laidasta laitaan. joskus seuraan vähän aikaa ja toista taas vuosia. ei ole mitään erikoista syytä mikä kolahtaa.
    3 koitan onneani

    VastaaPoista
  61. Luen kahdenlaisia blogeja, sisustusblogeja sekä koiriin liittyviä. Sisustusaiheisissa tietty niitä joilla koti on sellainen mistä itsekin pidän ja haen niistä inspistä. Erityisesti diy-jutut kiinnostaa :) Blogikierros tulee tehtyä joka päivä oikeastaan :)

    Kahdella arvalla ollaan mukana :)

    VastaaPoista
  62. Tykkään erityisesti sisustus-, lapsiperhe- ja kirja-aiheisista blogeista.
    Osallistun arvontaan yhdellä arvalla.
    Nimimerkki Neiti Kesäheinä

    VastaaPoista
  63. En tiedä pääsenkö vielä mukaan mutta laitan tänne kuitenkin. Tykkään eniten leivonta- ja käsityöblogeista. Just äsken vasta löysin sinun blogisi. Olisin mukan yhdellä arvalla.

    ritvahelena@luukku.com

    VastaaPoista
  64. Kahdella arvalla mukaan. Luen pääasiassa sisustus-, leffa- ja ruokablogeja.
    teekoo81(ät)gmail.com

    VastaaPoista
  65. Tein profiilin bloggeriin jokin aika sitten, vasta nyt olen innostunut seurailmaan blogeja enemmän. Tarkoitus olisi myös oma blogi perustaa "sitten kunhan"...

    Olen siis nyt vähän tutkiskellut blogitarjontaa ja liittynyt lukijaksi vähän sinne sun tänne löytämääni mielenkiintoiseen blogiin. Minua kun kiinnostaa niin moni asia, niin näin alkuun ainakin on oma listani sellainen sekametelisoppa ettei paremmasta väliä. Ehkä se tästä vielä selkiytyy, mitä alan jatkossa seuraamaan tarkemmin, oi miksi on niin paljon kiinnostavia blogeja :D
    talviuninalle(at)gmail.com

    VastaaPoista

Kommenttisi tekisi päivästäni aurinkoisen!